کلید اتوماتیک اشنایدر

بازدید از محصولات ما 🔧

خرید کلید اتوماتیک اشنایدر

کلید اتوماتیک اشنایدر

سلام و درود خدمت شما مشتریان گرامی و خوش آمدید به صفحه خرید کلید اتوماتیک اشنایدر.  قبل از هر چیزی، بریم بررسی کنیم که اصلا این محصول چیه و به چه کاربرد هایی در صنعت و حتی در زندگی روزمره ما دارد. کلید اتوماتیک اشنایدر نوعی از وسایل الکتریکی ساخت شرکت اشنایدر (SCHNEIDER) بوده، که در حوزه تجهیزات برق صنعتی، فعال به تولید انواع محصولات می باشد. حالا بریم به سراغ محصول خودمون که میخوایم خیلی ساده و دوستانه به این موضوع برسیم.

معرفی کلید اتوماتیک اشنایدر

کلید اتوماتیک اشنایدر دستگاهیه که برای نگهداری از تجهیزات و پشتیبانی از دستگاه‌ های برقی در موقعیت و مکان های متفاوت استفاده میشه، اینم اضافه کنم که این محصول به کلید کمپکت هم معروف می باشد. 

این تجهیزات که سیم و کابل ‌های مدار، ابزارآلات صنعتی و دستگاه‌ های روشنایی خانگی را در شامل میشن، با به کارگیری کلید به اتصال کوتاه دچار نمیشه و در برابر جریان غیر مجاز هم مقاومت می ‌کنه. 

این محصول یه قابلیتی داره که در حین بروز خطا بعد ‌از قطع شدن، دوباره فعالیت خود را آغاز کنه؛ چرا؟ چون که از کنتاکت های فرعی تشکیل‌ شده و وضعیت اتصال و کلید را توسط چراغ سیگنال به کاربر اطلاع میده. یه نکته ای درمورد فیزیک و جنس این محصول بگم که، جنس این محصول بسیار مستحکم بوده و ابعاد کوچکی را شامل می شود؛ به‌ همین دلیل به ‌راحتی نصب ‌شده و فضای زیادی را اشغال نمی‌ کند.

ساختار کلید اتوماتیک ساخت شرکت اشنایدر

در ادامه مطلب کلید اتوماتیک اشنایدر میخواهیم به بررسی ساختاری این کلید های اتوماتیک اشاره کنیم. اصولا در شناخت هر وسیله ای بررسی بخش های مختلف آن دارای اهمیت خاصی است که کلید های اتوماتیک ساخت شرکت اشنایدر نیز از این قاعده مستثنی نیست. ساختار داخلی این کلید ها مشتمل بر سه کنتاکت اصلی و همچنین کنتاکت های فرعی و نوع جرقه گیر کنتاکت درست شده است. نکته دارای اهمیت در طرحی سیستم های الکترونیک شناخت و انتخاب درست کلید است.

این کلید ها همانند کلید های کمپکت دارای قالب های بسیار مستحکم تزریقی ساخته شده است. ابعاد کوچیک نیز دیگر ویژگی این کلید ها است. در دسترس نبودن آسان به منظور خدمات تعمیر را میتوان یکی از عیوب این کلید ها دانست. در ادامه این بخش از این مطلب میخواهیم به بخشی از قابلیت های این کلید ها به طور تخصصی بپردازیم.

مهمترین قابلیت های این نوع از کلید های ساخت شرکت اشنایدر به صورت زیر است:

  • برخورداری از نوعی حفاظت تحت عنوان حفاظت موتوری
  • محافظت کردن از تجهیزات فشار ضعیف در کاربری های مختلف مسکونی اداری تجاری و …
  • مدیریت تجهیزات الکتریکی با اتصال به یک نرم افزار مانیتورینگ

نمایندگی کلید اتوماتیک اشنایدر

 فروشگاه آلفا الکتریک به عنوان نمایندگی فروش محصولات اشنایدر بیشتر در زمینه های محصولات برق صنعتی مشغول به فعالیت هستش و علاوه بر آن در حوزه برق ساختمان هم بهترین تجهیزات را در اختیار شما قرار می دهد. محصولات و اجناسی که فروشگاه الفا الکتریک ارائه می دهد، همواره اورجینال ، اصل و باکیفیت و همچنین از اونجایی که خود مجموعه ی آلفا از واردکنندگانِ اصلی محصولات اشنایدر هستش؛ از نظر قیمت هم از خیلی از فروشندگان و رقبا به صرفه تر و مناسب تره. 

در ضمن برای مشاوره ی فروش و اطلاع از آخرین قیمت ها کافیه فقط با ما یه تماس ساده بگیرید. دکمه ی تماس هم که همین زیره دگ 🙂

کلید اتوماتیک اشنایدر

فروشگاه آلفا الکتریک همواره به صرفه ترین و بهترین قیمت ها را به مشتریان خود ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه ی خود خرید کنید. مچموعه ما در این روز های کرونایی محصولات خود را بر روی سایت قرار داده و شما می توانید محصولات اشنایدر مورد نیاز خود را بر روی سایت پیدا کرده سپس با دیدن تصاویر مورد نظر و کلیک بر روی گزینه انتخاب آن را خریداری کنید. 

نکات مهم در خصوص خرید کلید اتوماتیک اشنایدر

به شما توصیه می ‌کنیم برای خرید این محصول به فروشگاه آلفا الکتریک مراجعه کنید تا نیروی پشتیبانی این فروشگاه تمامی نکات لازم را به شما یادآور شود. 

برای مثال در حین خرید این محصول بایستی به میزان قدرت قطع کلید دقت نمایید؛ زیرا این عامل، مقدار جریان قابل‌ تحمل در برابر اتصال کوتاه را بیان می کند؛ به‌ طوری ‌که برچسب رنگی بر روی کمپکت، میزان قدرت قطع محصول را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. همچنین با توجه به مدار الکتریکی مورد نظر، طیف دمایی کلید را تعیین کرده و آشنایی با مشخصات فنی را در اولویت قرار دهید تا از سرویس ‌دهی مناسبی بهره مند شوید.

در نظر داشته باشید عملکرد کلید های اتوماتیک و غیر اتوماتیک با یکدیگر متفاوت بوده و به ‌علت مسئولیت ‌های متنوع از کاربردهای گوناگونی بهره‌ مند می ‌باشند. تحت عنوان مثال رله‌ های هوشمند به‌ طور عمده در کلید های هوایی به کار گرفته می شوند؛ این در حالی است که کلید های غیر خودکار عمل بررسی اتصال را انجام داده و هیچ ‌گونه رله ای دارا نمی باشند.

کلید اتوماتیک اشنایدر

میزان مصرف و فروش کلید اتوماتیک اشنایدر طی سالهای گذشته

میزان مصرف و فروش کلید اتوماتیک اشنایدر

این نموداری و گرافی که اینجا میبینید، نتیجه ی آنالیز دقیق تیم ما نسبت به رفتار شما کاربران و مشتریان طی سالهای گذشته هستش، که کاملا واضح و مشخصه که طی سالهای گذشته میزان خرید و مصرف کلید اتوماتیک اشنایدر افزایش داشته؛ که به دلایل این هم میپردازیم حتما! که چرا این محصول و برند اشنایدر انقدر طرفدار داره؟ اما در کل بگم که هیچ چیزی جای اشنایدر رو نمیگیره و هیچ فروشنده ای مثل آلفا الکتریک نمیشه.

تضمین قیمت بهترین قیمت بازار
پشتیبانی عالی 24 ساعته، 7 روز هفته
اصالت کالاها از برترین برندها
تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

2 پاسخ به “کلید اتوماتیک اشنایدر”

  1. باسلام خدمت مجموعه آلفا الکتریک
    من هفته گذشته ازتون خرید داشتم بشدت راضی هستم
    ازشما کلید اتوماتیک اشنایدر خریداری کردم واقعا از نظر کیفیت وقیمت یه سر وگردن بالاتر ازبقیه هستید
    مچکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *