اشنایدر Schneider

محافظ جان اشنایدر

محافظ جان اشنایدر

بیمتال اشنایدر

بیمتال اشنایدر

کلید اتوماتیک اشنایدر

کلید اتوماتیک اشنایدر

کلید حرارتی اشنایدر

کلید حرارتی اشنایدر

کنتاکتور خازنی اشنایدر

کنتاکتور خازنی اشنایدر

کنترل فاز اشنایدر

کنترل فاز اشنایدر

کنتاکتور اشنایدر

کنتاکتور اشنایدر اصل در الفا الکتریک

کلید مینیاتوری اشنایدر

اینورتر اشنایدر

سافت استارتر اشنایدر

اشنایدر الکتریک

محصولات اشنایدر

برند اشنایدر الکتریک (SCHNEIDER) یکی از معروف ‌ترین تولید کننده ها در عرصه صنعت برق به شمار می ‌آید؛ به ‌طوری ‌که تمامی محصولات برقی تولید شده در این کمپانی، بسیار پرطرفدار بوده و از ضمانت طولانی و روند حرفه ‌ای ساخت برخوردار می ‌باشند. به بیان دیگر این کمپانی در حوزه تولید تجهیزات الکترونیکی فعالیت کرده و ابزارآلات توزیع و انتقال انرژی مورد نیاز کاربران را تهیه می‌ کند. 

جالب است بدانید این شرکت به ‌طور کلی در سه بخش اصلی به فعالیت پرداخته و فعالیت های کوچک و مسکونی، اتوماسیون ‌های ساختمان، سیستم‌ های کنترل، محصولات مرتبط با ولتاژ پایین، انرژی ‌های خورشیدی، محصولات توزیع ولتاژ متوسط، سیستم خنک‌ کننده، اتوماسیون صنعتی و کنترل کیفیت را در بر می‌گیرد که در ادامه به توضیح برخی از آن‌ ها می‌ پردازیم.

اشنایدر الکتریک یکی از تولید کنندگان فعال در حوزه تولید محصولات برق صنعتی در دنیا می باشد که با چندین سال سابقه و تجربه درخشان توانسته است که رضایت و اعتماد مشتریان را به سمت خود بکشاند. 

شرکت اشنایدر الکتریک در عرصه مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی، برق ساختمان ها و انرژی های قابل تجدید فعالیت میکند. یکی از مهمترین و پرکاربردترین   

شاخه های فعالیت اشنایدر الکتریک لوازم و تجهیزات برق صنعتی است .

برادران اشنایدر به اسم های جوزف اشنایدر و آدولف اشنایدر این شرکت را در سال ۱۸۳۶ تاسیس کردند و با توجه به قدمتی نزدیک به 200 سال، این شرکت را میتوان گفت که یکی از قدیمی ترین شرکت های این حوزه میباشد که هم اکنون تعداد کارکنان این برند و شرکت نزدیک به 200000 هزار نفر می باشد.

کیفیت و کارایی فوق العاده محصولات اشنایدر کاملا  ثابت شده است و در دنیا شناخته شده هستند به همین دلیل این برند را میتوان از برند های محبوب و مشهور 

در جهان دانست به طوری که از سال 2016 نام این شرکت در بین 50 شرکت برتر جهان دیده میشود.

فروشگاه آلفا الکتریک با سابقه چندین سال موفقیت در عرصه ی فروش محصولات برقی صنعتی و اتوماسیون، تابلو های برق توانسته خود را در این حرفه  و بازار اثبات کند .

علاوه بر آن آلفا الکتریک از طرف شرکت های بزرگ لوازم برق صنعتی مجوز نمایندگی رسمی آن ها را در اختیار دارد. در اولین قدم این فروشگاه تحت نمایندگی و پخش کننده شرکت اشنایدر الکتریک (Schneider Electric ) می باشد و زیر مجموعه آنها به فعالیت خود در این حوزه ادامه می دهند.

پرفروش ترین محصولات

محصولات اشنایدر با ولتاژ پایین

محصولات و تجهیزات اشنایدر می تونن با ولتاژ کم هم کار میکنن، مثل Power Pact, Master Pact MTZ, Compact های کننده قطع NSX که همه ی اونها در این

دسته بندی قرار می گیرن.

محصولات اشنایدر در اتوماسیون صنعتی

محصولات اشنایدر برای کارهای صنعتی، کاربرد خیلی زیادی دارن. محصولات و تجهیزاتی مثل رله ها، رابط ها، ابزار های سنجش فشار و چگالی، انواع جعبه، کابل کشی، دکمه های هماهنگ فشار، نمایشگر های HMI صنعتی و…

شرکت اشنایدر الکتریک محصولات خیلی متنوعی داره که در بسیاری از صنایع کاربرد داره. در ادامه‌ی این مقاله با یه تعداد از این کاربردها بیشتر آشنا میشیم.

محصولات اشنایدر در صنعت آب و فاضلاب

محصولات شرکت اشنایدر الکتریک، در صنعت برق، ایستگاه های پمپاژ آب و تصفیه خانه های آب و فاضلاب، می تونن برای پیشرفت و بهبود کار، راه کار های مفیدی باشن.

با به کارگیری محصولات اشنایدر، در کنار بهره وری بیشتر از سیستم، هزینه‌ی نگه داری و تعمیرات لوازم و تجهیزات کمتر میشه. در ضمن طول عمر سیستم افزایش پیدا می کنه. علاوه بر محصولات باکیفیت اشنایدر، خدمات گسترده ای که به راحتی قابل دسترسه، اشنایدر الکتریک رو از بقیه برند ها متمایز کرده است. 

محصولات اشنایدر در صنعت ساختمان سازی

بهترین و مرغوب ترین سیستم های توزیع برق و خودکار سازی در ساختمان، مربوط به محصولات با کیفیت اشنایدر هست. محصولات اشنایدر، چون استاندارد های روز دنیا رو دارن، می تونن خیلی راحت نیاز ساختمان ها یا فروشگاه های بزرگ رو مطابق با شرایط محیطی منطقه برطرف کنن. این محصولات خیلی راحت قابل نصب و توسعه هستن.
اشنایدر راه کارهای زیادی در پیشرفت صنعت ساختمان داره، از جمله؛ خودکار شدن فروشگاه های کوچک و بزرگ، ساختمان های اداری و حتی ساختمان های مسکونی توانایی ذخیره ی انرژی و اطمینان سیستم پخش و تقسیم انرژی الکتریکی .

محصولات اشنایدر در صنعت نفت و گاز

اگه بشه از مدرن ترین تکنولوژی ها و محصولاتی که کیفیت و اثر بخشی بالایی دارن، استفاده کرد، سرمایه ی مربوط به بخش صنعت نفت و گاز، سریعا برگشت می کنه. در این بخش از صنعت هم، شرکت اشنایدر با تولید محصولات مرغوب، از سایر رقبای خودش سبقت گرفته و در بخش کنترل صنعتی، تامین سیستم توزیع انرژی و بخش مدیریت انرژی، طبق نیاز جامعه، طراحی و تولید میشه.

محصولات اشنایدر برای دسترسی به انرژی

با محصولات اشنایدر دسترسی به انرژی برای مردم جهان، راحت تر از قبل شده. آمارها نشون میده، بیش از یه میلیارد نفر در سراسر جهان، به به انرژی هیچ گونه دسترسی ندارن. برند اشنایدر با تجهیزاتی مثل فانوس خورشیدی که می تونن با نور خورشید کار کنن یا چراغ برای روشن شدن خیابون ها و… در تلاشه که بتونه این مشکلات رو از سر راه همه برداره .

کمپانی اشنایدر علاوه ‌بر بهره‌ مندی از تجربه فراوان و سابقه طولانی، تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا از فناوری روز دنیا همچون فتو ولتاییک استفاده نماید؛ چرا که به کمک این تکنولوژی امکان تبدیل نور خورشید به الکتریسیته برقرار شده و با استفاده از سلول ‌های خورشیدی میزان مصرف سوخت ‌های فسیلی و برق کاهش پیدا می ‌کند.

 

خنک ‌کننده و رک ها:

به ‌طور کلی رک ‌ها همانند محفظه طراحی می ‌شوند تا ابزار آلات متنوعی همچون سوئیچ، روتر، پچ پنل و کابل ‌ها را درون خود جای دهند. جالب است بدانید این قطعه یکی از معروف ‌ترین تجهیزات برند اشنایدر در نظر گرفته می‌ شود که توسط فروشگاه آلفا الکتریک در اختیار مشتری قرار میگیرد. همچنین سیستم خنک ‌کننده به ‌منظور تنظیم دما و برقراری تعادل اپل قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است از بهترین و باکیفیت ‌ترین کابل‌ های شبکه موجود در بازار می ‌توان به کابل شبکه تولید شده در برند اشنایدر اشاره کرد که به ‌منظور ایجاد ارتباط میان دستگاه ‌های داخل شبکه کاربرد داشته و به تبادل اطلاعات بین آن‌ ها می‌ پردازد. 

محصولات اشنایدر

راه های تشخیص محصولات اشنایدر اصل از فیک

در همه ی تولیدات، محصولی فیک با نام شرکت و برند اصلی وارد بازار میشن، که کیفیت شون، به مراتب پایین تر از محصول اصلیه. 

این موضوع در مورد محصولات اشنایدر هم داره اتفاق می افته. محصولات اشنایدر غیر اصل، با نظارت های ضعیف گمرکی، وارد بازار میشن. این محصولات به خاطر کیفیت پایینی که نسبت به محصولات اشنایدر اصل دارن، اگه در صنایع استفاده بشن، می تونن خطرات زیاد و جبران ناپذیری به دنبال داشته باشن.

محصولات اشنایدر غیر اصل و فیک به خاطر کیفیت کمتری که نسبت محصولات اشنایدر اصل دارن، اختالف قیمت زیادی با هم دارن. افراد زیادی هستن که به خاطر این تفاوت قیمت به سمت خرید این محصولات بی کیفیت میرن، یه سری هم هستن که نمی تونن محصولات اشنایدر اصل رو با محصولات فیک تشخیص بدن و ناخواسته محصول تقلبی رو به جای محصول اصل می خرن. 

به همین خاطر توصیه می کنیم، حتما از نمایندگی اشنایدر یا فروشگاه های مطمئن محصولات اشنایدر اصل رو خریداری کنین. حتما موقع خرید به هولوگرامی که روی جعبه ی محصولات اشنایدر قرار گرفته دقت کنین که مهر تاییدی هست به اصل بودن کالا که هم چنین سرویس خدمات پس از فروش و گارانتی رو هم شامل میشه. 

نمایندگی های اشنایدر در ایران، برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، روی تمام قطعات، هولوگرام اصالت کالا رو نصب می کنن تا خریدار، با اطمینان بیشتر، محصولات اشنایدر اصل و با کیفیتی که طول عمر بیشتری دارن رو بخره و در خرید های بعدی هم محصولات اشنایدر رو انتخاب کنه.
شرکت ها و برند های معتبر جهانی مثل سامسونگ، AEG ،Mobile-T و حتی هتل های زنجیره ای هیلتون، از محصولات لوکس و با کیفیت اشنایدر، در فعالیت های الکترونیکی و زیر ساخت های خودشون استفاده می کنن. 

محصولات اشنایدر به خاطر کیفیت، قدمت، تنوع محصولات و ایده های نو، جای خودشون رو در بازار های مختلف پیدا کردن و این عوامل باعث شدن که برند های معتبر به محصولات اشنایدر اطمینان کنن.

نمایندگی اشنایدر

فروشگاه آلفا الکتریک به عنوان نمایندگی اشنایدر بیشتر در زمینه های انرژی های تجدید پذیر فعالیت دارد و علاوه بر آن در حوزه برق ساختمان هم بهترین تجهیزات را اختیار شما قرار می دهند. 

محصولاتی که اشنایدر ارائه می دهد با فناوری و اطلاعات روز دنیا مطابقت دارد و در هر بازه زمانی که به آن ها مراجعه کنید خواهید دید که به روز ترین قطعات روز دنیا را دارا هستند. بنابراین اگر شما در حال ساخت یکی مدرن ترین ساختمان های سطح شهر هستید و برای بخش برق آن نیاز به قطعات به روز و مدرن دارید بدون شک به نمایندگی اشنایدر مراجعه کنید.
شرکت اشنایدر الکتریک در سرتاسر این کره ی خاکی نمایندگی های معتبری دارد تا شما مشتریان بتوانید ازین محصولات استفاده کنید. ما یکی از برترین و معتبر ترین نمایندگی های اشنایدر در ایران هستیم که شما میتوانید با دقت و توجه به این موضوع محصولات اورجینال و اصل را از ما خریداری کنید . 

قصد و هدف فروشگاه آلفا الکتریک همواره ارائه و عرضه ی محصولات با کیفیت بالا، با اصالت، اصل و مطابق با درخواست های شما مشتریان عزیز بوده است. 

شما میتوانید محصولات اشنایدر را که عبارتند  از: کنتاکتور اشنایدر، کلید مینیاتوری اشنایدر، کلید اتوماتیک اشنایدر، محافظ جان اشنایدر، کلید حرارتی اشنایدر، 

بی متال اشنایدر، کنترل فاز اشنایدر، کنتاکتور خازنی اشنایدر، را با بهترین کیفیت و با ضمانت اصل و سلامت کامل جنس از ما خریداری کنید.

محصولات اشنایدر

محصولات اشنایدر

محصولات اشنایدر با کیفیت و مرغوبیت خود، جایگاه ویژه ای در صنایع مختلف پیدا کردن. در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان رو با محصولات اشنایدر بیشتر آشنا کنیم. با ما تا انتهای متن همراه باشید.

محصولات SCHNEIDER ELECTRIC برای مشتریان ما در سراسر جهان شناخته شده است. مشتریان در حدود 100 کشور، فناوری ایجاد شده توسط متخصصان برند را توسعه داده اند. این شرکت مطابق با بهره وری انرژی عمل می کند که بر منطقی ترین و بهینه ترین استفاده از انرژی تمرکز دارد و در عین حال صرفاً راندمان و عملکرد بالا را حفظ می کند. 

در سال 2012، بر اساس ساختار اشنایدر الکتریک برندهای کوچکتر خود، مانند Sarel، Telemecanique، Square D و Merlin منتشر شد. وارتو یادآوری می کند که این شرکت قبلاً شرکت هایی مانند APC، TAC یا Pelco را خریداری کرده است. 

اشنایدر الکتریک به عنوان پیشرو در تولید اتوماسیون صنعتی، توزیع توزیع برق، متوسط و کم توان و همچنین توزیع ULTRATERMINAL شناخته شده است.

اشنایدر الکتریک متخصص مدیریت انرژی و اتوماسیون است. فناوری ها و راه حل های مدیریت انرژی و فرآیند را به روش هایی ایمن، قابل اعتماد، کارآمد و پایدار توسعه می دهد. این گروه در تحقیق و توسعه نوآوری ها برای توسعه پایدار سرمایه گذاری می کند.

ماموریت اشنایدر الکتریک خدمت به مشتریان خود با توسعه محصولات، راه حل های نوآورانه است که زندگی را برای کسانی که از آنها استفاده می کنند راحتتر می کند.

کاربرد محصولات اشنایدر الکتریک

محصولات اشنایدر، با توجه به کاربردهایی که در صنایع دارن، تقسیم بندی میشن. این تقسیم بندی شامل موارد زیر میشه:

1 _ کسب و کار های کوچیک مسکونی

برای حفظ امنیت و آسایش بیشتر صاحب کسب و کار کوچیک و ساکنین خونه، محصولات اشنایدر با تنوع بالایی که دارن، خدمات زیادی در این زمینه ارائه میدن. 

از محصولات اشنایدر در این بخش میشه موارد زیر رو نام برد: روشنایی اضطراری، کلید برق، امنیت و هوشمند سازی منزل یا محل کار، تهویه مطبوع، محافظ برق، تجهیزات نصب، شارژ خودرو برقی، اتصالات، زیر ساخت شبکه و…

2 _ سیستم های کنترل و ساختمان هوشمند
محصولات اشنایدر رو در ساخت ساختمان های هوشمند، به کار میگیرن، مثل سیستم های مدیریت برای ساختمان، ضد حریق، نرم افزار مانیتورینگ، افزایش امنیت، سوپاپ ها و …

دسته بندی محصولات اشنایدر

اشنایدر، محصولات زیاد و متنوعی رو تولید و وارد بازار می کنه، در ادامه به تعدادی از این محصولات اشاره می کنیم:

  • کلید مینیاتوری 
  • کلید اتوماتیک
  • کلید حرارتی
  • سافت استارتر
  • چراغ سیگنال
  • تایمر
  • کنتاکتور
  • پاورمتر
  • بی متال
  • کلید هوایی اینورتر، کلید محافظ جان، کلید اتوماتیک فیکس
  • منبع تغذیه
  • رله ضربه ای، رله
  • پی ال سی PLC
  • کنترل فاز
  • خازن
  • سنسور
  • جوی استیک
  • پوش باتون
  • لیمیت سوئیچ
  • تولیدات اشنایدر
  • تابلوهای کمپکت
  • تابلوهای جی آی اس
  • سیستم های اتوماسیون (خودکار)
  • سیستم های پی ام اس
  • تابلوهای فشار ضعیف ( blockset)
  • تابلوهای فشار متوسط NEX and MCset (marine test)
  • کنترل دور موتور با فشار ضعیف و فشار متوسط
  • ترانسفورمرهای UPSMV, MV, LV

آدرس نمایندگی محصولات اشنایدر

با تلاش و زحمات بسیار، فروشگاه الفا الکتریک به عنوان نمایندگی اشنایدر  با ارائه خدمات فنی و مهندسی و همچنین عرضه و توزیع محصولات به صورت 

آنلاین، ارسال و تحویل فوری در تهران می باشد.

آدرس: تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ بازار صنعت، طبقه 4، پلاک 21 

2 پاسخ به “اشنایدر Schneider”

  1. سلام وقتتون بخیر ،
    میخواستم بدونم در صورت سفارش چه مدت طول میکشه برای اینکه اجناس برسه دستمون؟؟

    1. سلام دوست عزیز .
      مدت زمان رسیدن کالا به دست شما مشتریان عزیز پس از سفارش حداقل 3 ساعت و حداکثر 24 ساعت می باشد ، در این امر تمام سعی ما رضایت و سرعت بخشیدن به رفع نیاز شما مشتریان است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *