کلید مینیاتوری اشنایدر

خرید کلید مینیاتوری اشنایدر

با سلام و درود خدمت شما مشتریان گرامی، قبل از هر چیزی ببینیم که دقیقاً، کلید مینیاتوری اشنایدر چیه ؟ در واقع، یک کلید الکتریکی است که برای جلوگیری از آسیب به مدار الکتریکی در اثر جریان اضافی استفاده میشه. حالا چطوری این اتفاق میوفته؟ کلید های مینیاتوری نسبت به اضافه بار و جریان های زیاد، بسیار حساسن و این ویژگی باعث میشه، که وسیله های الکتریکی از سوختن و خرابی در امان باشن. پس تا اینجای کار متوجه شدیم که: کلید مینیاتوری برند اشنایدر (Schneider) از مدارهای الکتریکی در برابر جریان غیر مجاز، مراقبت و محافظت میکنه.

همونطور که گفتیم؛ این محصول بسیار حساسه به طوری که اگر جریانی بیشتر از جریان اسمی یک مدار از فیوز عبور کنه، برای حفظ امنیت و برای جلوگیری از اتصال کوتاه شدن، جریان برق را قطع می‌کنه و از آسیب دیدن مدار جلوگیری می کنه. این رو هم بگم که به کلید مینیاتوری (Miniature Circuit Breaker) که اختصارا MCB نام گذاری شده رو، فیوز مینیاتوری هم میگن.

کلید مینیاتوری اشنایدر

انواع کلید مینیاتوری اشنایدر در هنگام خرید

کلید های مینیاتوری اشنایدر تا دلتون بخواد، انواع تیپ ها داره که هرکدام مخصوص به کاریه و کاربرد های خاص خودشونو دارن: 

  • کلید مینیاتوری تیپ B (روشنایی)

این تیپ از این محصول، حساس ترین نوع از MCB هستش که برای کاربرد های داخلی، طراحی شده و تنظیمات تجاریش با ولتاژ پایین طراحی شده که در آن، هرگونه افزایش جریان ممکنه که کوچک باشه.

  • کلید مینیاتوری تیپ C (موتوری)

قطع کننده های مدار نوع C، برای دستگاه های الکتریکی قوی تر استفاده میشن، جایی که احتمال افزایش بیش از حد وجود داره، معمولاً این نوع کلید های مینیاتوری در محیط های خاصی مثل صنعت و تجارت کاربرد دارن. این رو اضافه کنم، که این تیپ به طوری طراحی شده که در جریان های بین پنج تا ده برابرِ بار اسمی خودشون حرکت کنن. نمونه هایی خوبش، شامل موتورهای الکتریکی کوچکتر و روشنایی فلورسنت هستش.

  • کلید مینیاتوری تیپ D(ترانسفور ماتوری)

کلید های مینیاتوری نوع D کمترین حساسیت رو دارن، فقط زمانی فعال میشن که جریان بین ده تا بیست برابرِ حداکثر توصیه شده، افزایش داشته باشه. این نوع هم نیز مثل نوع C، تو محیط های تجاری و صنعتی در جریان های سنگین کاربرد های زیادی داره؛ چرا؟ چون که تو این مکان ها موتور های بزرگ زیادی در حال کار هستن. 

  • کلید مینیاتوری تیپ K (قدرت)
  • کلید مینیاتوری تیپ Z (بسیار حساس)

کلید های مینیاتوری، اغلب در ورودی واحد ها نصب می‌شود و برق خود را به صورت مستقیم از کنتور اصلی برق دریافت می‌کند و در نهایت، سرخط همه مصرف کننده‌ های‌ یک واحد مسکونی از آن تغذیه می‌شود.

ویژگی های کلید مینیاتوری اشنایدر

کلید مینیاتوری اشنایدر

• امنیت و ایمنی بالای سیستمی
• محافظ و مراقبت از انسان در مقابل تماس های غیرمستقیم با سیستم
• محافظ انواع متفاوتی از مدار الکتریکی
• تنوع و گستردگی در رنج جریان
• درک و تشخیص خطاهای اتصال کوتاه در کمترین زمان ممکن
• درک و تشخیص سریع اضافه بار
• امنیت و ایمنی بالای عملکرد و نگهداری در مدارات برق صنعتی
• جوابدهی و پاسخ برای همه ی زیر ساخت ها چه برق صنعتی و چه برق ساختمان
• محافظ بهینه ی خط

مشخصات فنی کلید مینیاتوری اشنایدر

نام فنی محصولتعداد پلجریان (برحسب آمپر)منحنی
MCB C60N C curve 1P 2A12 آمپرC
MCB C60N C curve 1P 4A14 آمپرC
MCB C60N C curve 1P 6A16 آمپرC
MCB C60N C curve 1P 10A110 آمپرC
MCB C60N C curve 1P 16A116 آمپرC
MCB C60N C curve 1P 20A120 آمپرC
MCB C60N C curve 1P 25A125 آمپرC
MCB C60N C curve 1P 32A132 آمپرC
MCB C60N C curve 1P 40A140 آمپرC
MCB C60N C curve 1P 50A150 آمپرC

نمایندگی خرید کلید مینیاتوری اشنایدر

 فروشگاه آلفا الکتریک به عنوان نمایندگی فروش محصولات اشنایدر در بازار ملزومات برقی تهران شناخته شده.نکته جالب در مورد اشنایدر بگم که این برند، همیشه قطعات و لوازم الکتریکی رو با مدل های مختلف و کابردی ارائه میده و حتی همین امسال محصولات این برند کمی تغییر و بقول خودمون آپدیت داشته. شما با توجه به نیاز خودتون می تونید، بهترین قطعات رو از ما با ضمانت طلایی فروش بخرید.
در ضمن برای مشاوره ی فروش و اطلاع از آخرین قیمت ها کافیه فقط با ما یه تماس ساده بگیرید. دکمه ی تماس هم که همین زیره دگ 🙂

میزان مصرف و فروش کلید مینیاتوری اشنایدر طی سالهای گذشته

این نموداری که میبینید، نتیجه ی آنالیز دقیق تیم ما نسبت به رفتار شما کاربران و مشتریان هستش، که کاملا واضح و مشخصه که طی سالهای گذشته میزان خرید و مصرف این محصول افزایش داشته؛ که به دلایل این هم میپردازیم حتما! که چرا اشنایدر انقدر طرفدار داره؟ اما در کل بگم که هیچ چیزی جای اشنایدر رو نمیگیره و هیچ فروشنده ای مثل آلفا الکتریک نمیشه.

میزان مصرف کلید مینیاتوری اشنایدر

قیمت کلید مینیاتوری اشنایدر

مهم ترین موضوع در هنگام خرید تو کل زندگی ما بحث مالی و پول بوده و هست و خواهد بود. اصل داستان اینه که شما برای خرید محصولات اشنایدر، مثل همین کلید مینیاتوری اشنایدر، هیج جایی مثل آلفا الکتریک پیدا نمیکنید. چرا؟ بحث ضمانت اصالت کالا و نمایندگی بودن ما به کنار، پایین ترین و به صرفه ترین قیمت تو کل بازار رو فقط و فقط در مجموعه ما میبینید.

برای اینکه خیال شما هم قبل از خرید راحت بشه، حتما اول لیست قیمت زیر رو مطالعه کنید، بعدش با خیال راحت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *